[pp.se.vastmanland] Bryssel-eventet och resekostnader etc....

ROGER SPERRLING roger.sperrling at telia.com
Sun Feb 16 10:05:52 CET 2014

PPEU

Bästa Amelia & Co,

Jag/vi undrar lite mer om hur det är med rese-ersättningar etc för sagda event....

Har anmält mig (undertecknad) och har inga bekymmer att lägga ut för reskostnader osv i förväg – men har följande frågor/andra undrar också:

1/ Är bussen från Malmö – som det skrivs om i infon – gratis; eller skall vi betala något för denna del av resan...

Är den kanske inhyrd av PP.....

2/  Och.... i så fall – får vi betalt i efterhand även för resan från Västmanland och ner till Malmö...?

Jag förmodar att vi samåker några stycken då i min bil; alternativt köper en gruppbiljett (?) på tåget eller nyttjar intercity-bussar av något slag...!?

3/ Dito.... OM vi åker gemensamt i bil hela vägen – får vi ersättning helt/eller delvis även för Broavgiften över Öresund.... och/eller färje-biljetter...?

Mvh,

ROGER SPERRLING

( medlem i PP/tillika aktiv i PP Västmanland - OCH som håller på att starta upp en lokal-avdelning i Skinnskatteberg i det röda Bergslagen; där vi illa väl behövs...! )

roger.sperrling at telia.com

0222 – 151 00

0767 – 69 69 16