[pp.se.vastmanland] Skinnsberg på lördag etc.......

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Thu Feb 20 17:44:58 CET 2014

2014-02-19 09:08, ROGER SPERRLING skrev:
> PP-are i Västmanland & Co,
>

> Jo - det blir bra att vi gemensamt gör en framstöt i Skinnskatteberg.....
>

> Och jag kommer naturligtvis också att vara på plats och bistå/lotsa Er!
>

> - Lämpligtvis har vi en samling på t.ex. Albinssons Kafé EFTERPÅ - och/eller en samling med strategi-snack där INNAN vi ställer oss utanför ICA, COOP och Systembolaget och delar ut info-lappar.....

Ja, det vore bra att bestämma plats och ungefär tidpunkt för när vi träffas så vi
kan mötas upp.

När är det mest folk i rörelse så vi borde vara där ?

Finns det några vi borde möta då vi är i skinnskatteberg ?

Enligt väderleksrapporten så kommer det vara ca 1-3 grader,
molnigt med en liten risk för regn. Så det kommer inte vara jättebra väder.
Vilket då är bra att veta så man klär sig rätt.

PS För övrigt så har jag snackat med Marnix Bilj på Facebook så PP är officiellt inbjudna
att deltaga på mötet 4 mars och jag har tackat ja att vi kommer.