[pp.se.vastmanland] Skinnsberg på lördag etc....... INSTÄLLT

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Fri Feb 21 17:14:37 CET 2014

2014-02-21 08:31, ROGER SPERRLING skrev:
> PP Västmanland
>

> Bäste Anders & Co,
>

> Vi hörs på telefon när Ni är på väg - så får vi bestämma VAR och NÄR vi möts.....
>
> Men JAG är nog på plats redan och delar ut lappar då.....
>
> Nås alltså primärt på 0767 - 69 69 16

Tyvärr så kan inte Mattias och jag hittar ingen annan skjuts och det känns trist
att åka dit ensammen - det gör inte mycket nytta. Så vi får ställa in detta och
ta tag i det en annan helg. För att göra nytta behöver vi åka dit 3-4 stycken så att
det märks att vi är där.

> Roger Sperrling
>
> P.S. Hur blir det med mötet med Gustav Nipe ikväll - tänkte komma in till Västerås om..... ?!  D.S.

Mötet med Gustav Nipe berättades om i utskick till alla i Västerås - det skedde redan kl 12.00 dvs lunchtid.
Vi var totalt 5 personer som delade ut flygblad. Det gick bra.