[pp.se.vastmanland] Kallelse: Styrelsemöte nu på söndag den 26 januari

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Mon Jan 20 23:05:35 CET 2014

2014-01-20 06:48, Christoffer Holmstedt skrev:
> Jag är kvar på listan och är redo att skriva revisionsrapport när jag har fått in alla siffror och verksamhetsberättelser, helst i PDFer.
>
> När är det verksamhetsberättelsen ska in? ...en vecka innan mötet, dvs den 9e februari?
>
> --
> Christoffer Holmstedt

Jag har snackat med Simon - kassören - och han har lovat att inkomma med ekonomisk rapport
till styrelsemötet på söndag även om han då tyvärr inte kunde lova att dyka upp.
Jag kommer fixa fram verksamhetsplanen innan helgen.

Styrelsen skall diskutera frågan på mötet och så kommer underlag till dig ASAP.