[pp.se.vastmanland] Piratfika i Sala

ROGER SPERRLING roger.sperrling at telia.com
Fri Jan 31 09:19:21 CET 2014

Jag kommer också till detta möte om jag hinner.....

För jag är MYCKET intresserad av att samarbeta med andra kommuner i länet om
när, var och hur etc som man startar upp en lokal PP-avdelning och för att
ställa upp i kommunal-val och komma in i Kommunfullmäktige, liksom lokala
nämnder och styrelser, etc....

Blir det möte(-n) på Söndagen också - eller hur går det...?

Roger