[pp.se.vastmanland] Salafestivalen den 26 juli

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Sat Jul 19 12:13:41 CEST 2014

för er som inte såg det så skickade jag ut om Valupptakt i Sala 26 juli
och tänkte höra vilka här som kan dyka upp där.

Jag har gjort reklam för det i bland uppsala-gänget så hoppas
på 2-3 därifrån. Det finns även 2-3 aktiva i sala som jag
hoppas dyker upp (om de inte är på semester).

Kirsi verkar intresserad av att åka, medan Per kan inte.

Så kan bli några jag vill gärna se att vi blir en tiotal personer
så att vi verkligen syns i Sala.

Men just nu är bara jag och Björne säkra att vi kommer och skulle
gärna se att vi blir fler säkra. Tänk på saken och säg till
om ny kan dyka upp så kan vi kanske ordna gemensam transport från
västerås.