[pp.se.vastmanland] Grillnatta i Sala nu på måndag

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Thu Jul 31 20:01:10 CEST 2014

Nu på måndag 4 augusti är det grillnatta i Sala.

Vilka kan hänga på ?

Jag behöver fö flygblad då jag gjorde av med alla mina
i lördags i Sala. Så om någon kan dela med sig av flygblad
så vore det bra. De nya har inte kommit ännu.

Tänkte mig att vi tar tåget 16.27 och tåget hem 21.09
så man är hemma i västerås halv tio typ. Om vi är snabba
så kan vi även åka hem med tåget 19.09. Är det dåligt med
folk och

Alternativt så kan vi åka bil från västerås om någon kan skjutsa och vi är
några stycken. Då kan vi åka hem när vi känner oss klara.

Anders