[pp.se.vastmanland] Piratfika för att diskutera valet + cityfestivalen

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Tue Jun 3 04:49:28 CEST 2014

2014-05-27 23:11, Mattias Lennartsson skrev:
> Jag kan onsdag eller torsdag. Ej lördag eller tisdag.
>

> /Mattias

Tyvärr har det inträffat en sak som gör att jag förmodligen inte
kan komma på mötet. Men ha det i alla fall för Björn från västerås
och Kirsi från hallsta kanske kommer på mötet.

Jonathan var 70% för mötet men Simon kanske inte kan för han måste vara
i örebro den dagen och vet inte när han kommer hem så gissar på 20% för honom.

Det som behöver tas upp på mötet är att påbörja planeringen till cityfestivalen
om 20 dagar. Vi har giveaways som knappar, böcker, stickers och en massa flygblad
hos mig och hos Mattias.

Så vi behöver inte beställa någon det handlar mera om att
se vilka som har tid att hjälpa till de dagarna och bestämma om vi skall göra
något speciellt. Typ kanske ett PP-kryss med frågor om partiet och vår politik
som en tävling där folk kan svara och vinna priser. Någon sort jippi än att bara
dela ut saker vore bra.