[pp.se.vastmanland] Cityfestivalen och ekonomisk rapport om EU valet.

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Tue Jun 10 12:05:57 CEST 2014

2014-06-09 17:36, email skrev:
> Hej alla tänkte bara ge er lite info.
> Jag har gjort en sammanställning av vårt spenderande under EU valet, det
> kanske ser mycket ut men detta är alltså alla pengar vi spenderat både
> från UP Västerås, PP Västerås och PP Västmanland så oroa er inte om att
> vi gjort slut på alla pengar.
>
> *Utgifter* 	*Spenderat*
> Cityfestivalen 	2 000,00 kr
> Barnens dag 	2 176,80 kr
> Skolbesök 	612,00 kr
> Bankavgift 	300,00 kr
> Profilmatrial 	1 183,00 kr
> Valstuga 	3 830,38 kr
> Övrigt 	264,25 kr
> [...]

Vi har kvar större delen av de plakat vi gjorde
så de kan återanvändas till höstens val, dessutom så
har vi även rätt gott om profilmaterial kvar.

När det gäller cityfestivalen så verkar vi fått
ungefär samma ställe som förra året. Var val bra
iom att vi då bakom har en skyddad gång frän vädrets
makter om det blir dåligt väder.

Jag tänkte för övrigt att vi kör ett parley 26-28 juni i västerås :)