[pp.se.vastmanland] Bilder till affisch/folder - INSTÄLLT

Kent Hagebrand khagebrand at gmail.com
Thu Jun 19 12:03:29 CEST 2014

Hej,

Eftersom vi arbetar för att framtiden skall bli bättre med mindre
övervakning
och en större frihet för alla så är mitt förslag en solig badstrand med
barnfamiljer och äldre som solar och badar.

Det borde i alla fall vara något som visar att vi vill ha en bättre framtid
än det
mörker som nuvarande regering försöker trycka ner i halsen på oss.

MVH
Kent-Ola

: