[pp.se.vastmanland] Antal hushåll i västmanland

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Tue Jun 24 17:23:39 CEST 2014

2014-06-24 14:24, email skrev:

> Jag säger beställa A5 till hela valkretsen så löser vi det.

Då beställer jag:

50k A5 flygblad 6050kr

(man kan beställa 30 eller 50k så då får vi för hela valrörelsen och kan
dela ut dem på stan med - samt kanske även då till de områden på västra
valkretsen där vi då vet att det ger mycket röster och hoppas det räcker).

1k A3 affischer 913 kr

samt

2500 din-long flygblad 514 kr (för min personvalskampanj.

Så kör vi med centralt valmaterial för resten.