[pp.se.vastmanland] Folder Design

Jonathan Jonathan_hej at hotmail.com
Mon Jun 30 03:39:36 CEST 2014

Hej alla!

Vi har några designer gjorda för foldern, det vore najs om ni kunde
kolla på hur det ser ut och maila tillbaka med vad ni tycker tillsammans
med olika ideér, samt olika förslag på förbättringar och funderingar som
ni har. (Annars kom bara med feedback om det ser bra ut eller mindre bra ut)

Gå in här: _http://jonathanstrom.com/files/ppv/_

*Svara gärna så snart som möjligt eftersom deadline är ganska snart!*

Sincerely,
Jonathan