[pp.se.vastmanland] Flygbladsutdelning på torsdag kl 12 ?!?

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Mon Mar 3 20:50:08 CET 2014

Hej,

På torsdag är den en stor rekryteringsmässa i Bombardier Arena då
en stor mängd företag kommer och vill rekrytera folk. Bl.a. några lokala
IT-företag dyker upp.

http://www.rekryteringsmassan.se/  Öppet 12-17.30

Så jag tänkte vi skulle stå utanför mellan 12-13 och dela ut flygblad.
Efteråt kan ni som vill då gå på mässan.

Vilka kommer och hjälper till och dela ut flygblad ?
Simon, Jonathan, Mattias, Per ?

Svara gärna att ni kommer så att jag vet om det är någon ide att då vi skickar
ut kallelse om att det sker så fler kan ansluta ?

Sist var det väldigt dålig uppslutning. Vi behöver bli bättre
på detta och kampanja om vi skall kunna vinna röster.

Fö så är det lite dåligt med uppslutning i att åka till skinnskatteberg.
Med Roger borta vore det bra om någon kanske kan åka med dit ? Gärna
någon som kan skjutsa dit oss ?