[pp.se.vastmanland] Det här kan kanske vara intressant att se/läsa - alltså hur borgarna nu snor PP's teser och ideer....

ROGER SPERRLING roger.sperrling at telia.com
Fri Mar 14 10:38:57 CET 2014

PP Västmanland & Co,

Apropos Anders kommentarer m.a.a. linken jag skickade om FORES stöld av våra
temata etc

Jo - jag har också sett detta om FORES etc....

Och mera finns att läsa om FORES på linken:

http://fores.se/om/

Men RIKTIGT SAMMA SAK var det nog inte som jag menade med att peka på linken
om hur FORES m.fl. snor PP's ideer och teser....!

Utan menade lite vidare saker med detta ; som att ANDRA snor våra/PP's
ider - eftersom vi inte tar oss tid och råda att agera på så många områden,
fora och media-uppslag!

Och det var DET som jag försökt peka på att vi MÅSTE kunna avdela medel
fölr... eller gemensamt dela på kostnaderna, för små lokala kontor och
företrädare som ges tid och råda att medverka i media och debatter och i
direkt-kontakt med både befintliga och möjliga andra väljare, etc - om vi
skall komma någon vart!

Hur dags och var är mötet imorgon?

Roger Sperrling
PP Skinnskatteberg ub