[pp.se.vastmanland] Det här kan kanske vara intressant att se/läsa - alltså hur borgarna nu snor PP's teser och ideer....

ROGER SPERRLING roger.sperrling at telia.com
Fri Mar 14 13:36:40 CET 2014

Vem som nu skrev detta; "From: email" (vilket mest ser ut som/låter som ett
anonymt rötägg i SD!) har fattat alldeles FEL om VAD jag
menar/säger/skriver....

OCH - N.B. - jag kommer INTE att svara på ngt någon mer någon gång öht om
det inte är undertecknat med fullt begripligt namn och avsändare; tittut
slutar man som sagt normalt att leka i lekskolan....

OCH TILL YTTERMERA VISSO.... - VISST förstår och tycker jag också att nog är
det bra om våra ideer sprider sig......

- MEN om andra partier snor våra RÖSTER/röstare med detta  -  så är det
definitivt SKITDÅLIGT!!!

OCH angående de ekonomiska förvridda påståendena....... jag har redan satsat
några tiotal tusen på tid och resor och annat i mitt engagemang för PP
regionalt och för att försöka få till ett lokalt PP i Skinnskatteberg + på
kommande resa, hotell etc till Bryssel för PPEU-möte och konferens etc.....
Så det handlar öht INTE om några 30.000 Kr/månad...!!!

Vad JAG har talat om/talar om, etc - är några enstaka tusenlappar per månad
för att ha lokala möten, kontor skrivstuga, etc - för att SNABBARE och
BILLIGARE (ssk för mig) möjliggöra en etablering av både ett lokalt PP....
och för att fånga röster till kommande val till både EU och övriga val!

- Och att - om PP Riks inte kan stå för detta - så bör PP regionalt....
eller alla medlemmar inom PP regionalt dela på och stå för detta...!

Annars kommer vi ingenstans......   Och detta fattar väl vilken sabla kråka
som helst - eller....!?

ROGER SPERRLING
roger.sperrling at telia.com