[pp.se.vastmanland] Det här kan kanske vara intressant att se/läsa - alltså hur borgarna nu snor PP's teser och ideer....

ROGER SPERRLING roger.sperrling at telia.com
Fri Mar 14 16:50:01 CET 2014

1/ Det syntes INTE vem mailet kom ifrån - utan stod bara "From: email"

2/ Apropos lokal etc - så är det ANDRA principer som gäller härute på
landet.....

Här finns inte en massa kaféer och bildningsförbund att utnyttja + att det
kostar MYCKET mindre med lokaler här..... Vi skulle t.o.m. ev. kunna dela
lokal med en so alliansens folk har......

Roger