[pp.se.vastmanland] Det här kan kanske vara intressant att se/läsa - alltså hur borgarna nu snor PP's teser och ideer....

email email at simonlindgren.se
Fri Mar 14 17:30:11 CET 2014

Email listan klippte halva min address det är Simon Lindgren. Och vad
fan har SD med detta att göra. Du gör vilda antagande om saker du inte
vet något om. Ta och tagga ner din nivå helt orimlig som du för i
samtalsämnet just nu. Du har varit med relativt kort tag i partiet
varför tar du inte och lyssnar på dem som varit med mycket längre, till
det börjar jag undra varför du ens är med i partiet när du inte ens
verkar dela partiet värdegrunder. Piratpartiet står för folks rätt till
anonymiet på nätet. Vi är också emot monopol på ideer. Som sagt om folk
kopiera våran politik bra, det betyder att vårat arbete får genomslag.
Det finns massor med fördelar. Det ger oss en chans att snacka med de
andra partierna i media om detta för att vinna röster. Det gör det
enklare för oss att sammarbeta med dem om vi kommer in då de redan
antagit våra frågar allt som behövs är att genomföra det då.

Angånde ekonomi, den har arbetats fram under lång tid och jag tror jag
kan tala för de andra lokala aktivisterna när jag säger att en sådan
lokal inte är värt vad det kostar. För faktumed att vi har inte så
mycket pengar lokalt och allt som finns är redan upplanerat i valplanen.
Om du ville ha med detta skulle du höjd din röst mycket tidigare, för
just nu finns pengarna helt enkelt inte till detta.