[pp.se.vastmanland] Status av valet

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Tue Mar 18 11:44:44 CET 2014

2014-03-18 10:17, ROGER SPERRLING skrev:
> PP-partister i Västmanland & Co,
>

> Angående senaste mail angående möten idag/Tisdag 18/3, m.m.
>
> Jag hinner nog inte komma på dessa möten; för jag reser nog redan idag mot Bryssel och "PPEU-FOUNDING" mötet respektive "EUROPEAN INTERNET GOVERNANCE AND BEYOND" konferensen som PP anordnar där....
>
> Men mitt intresse för att stå på Landstingslistan, Riksdagslistan och Kommun-listan för Skinnskatteberg kvarstår naturligtvis!

Okej. Du har fyllt i blanketterna så du kommer med.

> Och n.b.! - Som jag sagt tidigare så önskar de som är intresserade av ett PP i Skinnskatteberg att vi FÖRST bildar ett lokalt parti - varefter de sedan gärna går med som medlemmar i PP både lokalt och regionalt och riks - och vissa kan också tänka sig att ställa upp på en lokal lista!
>

> Svårt ju för folk att gå med i något som inte finns än...!

Piratpartiet bildades 2006 - bara att gå med.

Medlemskap i Piratpartiet är förutsättning för att få vara medlem i Piratpartiet Skinnskatteberg.

Sista dag att skicka in anmälan om att deltaga i kommun-valet till ledningen
är 24 mars - för det undertecknade pappret måste nå ledningen den 25 mars.