[pp.se.vastmanland] pp.se.vastmanland Digest, Vol 18, Issue 13

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Thu Mar 20 17:38:47 CET 2014

2014-03-20 12:56, Jonathan skrev:
> Jag har en kamera vi kan använda för att ta några bilder med någon dag, om ingen annan har.

Låter bra. Ser ut att kanske bli bättre väder lör/sön så kanske någon av de dagarna kommer passa
- vill ju helst ta foto då det är sol och bra väder inte trist vått och mulet.

Fö så gå in nedan och ändra ditt abonnemang till enskilda meddelanden i stället för
att få det i Digest form. Då blir nog åäö korrekta.