[pp.se.vastmanland] PM om listorna

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Sat Mar 22 22:09:30 CET 2014

Nu har jag skrivit om texten rätt rejält och satsar på ett PM per lista:

Kan ni gå in - korrläsa och säga vad ni tycker om dem ?

För jag tänkte i så fall be ledningen att skicka ut dem med början på söndag kväll redan.

Dessutom så bör vi då även lägga ut kandidatpresentation på webbplatsen
med bilder på folk så kandidaterna kan ses så skriv lite mer om er själva
pss som Kent gjort så kan vi lägga ut det på piratpartiets webbsida.

http://piratepad.net/ppv-pm-lista2014

Schema för utskick om listor:

Söndag 23 mars kl 20:14 : Västmanland
Måndag 24 mars kl 20:14 : ingen
Tisdag 25 mars kl 20:14 : Västerås
Onsdag  26 mars kl 20:14 : Sala
Torsdag 27 mars kl 20:14 : Riksdagsvalet