[pp.se.vastmanland] Extra styrelsemöte PP Västerås: Torsdag 3/4 19.00

ROGER SPERRLING roger.sperrling at telia.com
Mon Mar 31 17:45:14 CEST 2014

Mattias & Co,

Jag skulle också vilja ha ett eget bank-konto och helst även ett plusgiro-nummer för PP Skinnskatteberg - så att vi också kan få bidrag som fokus-kommun även i Skinnskatteberg.....!

Eller kan Ni ta emot även detta för vår räkning tills vidare.....?

Annars OM tillräckligt många även av interims-styrelsen för Skinnskatteberg är på plats – så ger jag mitt samtycke/fullmakt att fatta beslut om ett dylikt.....

Roger Sperrling

Ordförande, PP Skinnskatteberg

0222 – 151 00

0767 – 69 69 16

P.S. – Är hemma i Godkärra/Skinnskatteberg idag pga influensa! – Men under resten av veckan är jag nog borta på läkar-vikariat ute i landet; bara jag nu frisknar till från flunsan....?!