[pp.se.vastmanland] Tillstånd för Valstuga affichering etc

roger.sperrling at telia.com roger.sperrling at telia.com
Fri May 2 10:33:11 CEST 2014

Jag har bil med drag....

Jag har en ny fin elektrisk häft-/spik-pistol som är KRAFTIG nog att klara av detta jobb....

Ingen släpvagn dock f.n. ....

Men är alltså mestadels i Hjo och jobbar...

Dock hemma/uppe i Bergslagen/ vissa helger och vissa andra dagar också; i relation till komp-ledigt för jourer på akuten m.m. "udda" arbets-tider och arbets-pass som jag/vi ju har som läkare....

Men.....

När är detta tänkt att ske/göras?

Nu i nästkommande helg; som på Lördag eller Söndag kanske...?

Med vänlig hälsning,

ROGER SPERRLING

Brunnsvägen 8

739 91 SKINNSKATTEBERG