[pp.se.vastmanland] Plan för plakat

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Sun May 4 16:26:04 CEST 2014

Vi köper ben och board för dessa imorgon och så tar vi
och sågar dem i rätt dimensioner. Har vi tur så kommer
affischerna imorgon så kan vi göra klart dem då.

Jag åker med farsan och köper grejorna under dagen
sedan från kl 18 är det drop in på Björnövägen 22
(om man cyklar dit ) eller tegelslagarvägen 1
- det är första bruna villan i framnäs om man åker från
stan mot björnön (kommer man med bil så måste man åka
  runt alla radhusen strax innan)

Då sätter vi igång och sågar allting så det vore
bra om 1 eller 2 kunde komma förbi och hjälpa till med det.

Vem/vilka kan dyka upp och hjälpa till på måndag ?

Jag har lite tapetklister - räcker väl till några affischer
så vi klistrat på affischer och häftar ihop dem på måndag
om affischerna kommer annars gör vi det på tisdag kväll
(givet affischerna då kommit).

Affischer får då sättas upp från kl 00.00 på natten till onsdagen
så om någon är på så kan vi börja sätta upp dem redan då
så vi är först ?

Vi får även sätta upp på broarna Slottsbron, Storbron, Apotekarbron
och Biskopbron i centrum. Så där borde vi laminera affischer och sätta
upp med spännband. Någon som kan fixa det ? Även dess borde upp vid midnatt
till onsdagen så vi får de bästa platserna - här kan det bli krig om att få plats.