[pp.se.vastmanland] Valstugan

roger.sperrling at telia.com roger.sperrling at telia.com
Tue May 6 14:37:42 CEST 2014

PP Västmanland & Västerås etc...

Jag tar nu tjänst-ledigt from med idag/NU och hela resten av tiden fram till EU-valet för att jobba där det behövs och med vad som helst för Pirat-Partiet både LOKALT och REGIONALT och NATIONELLT och på EU-nivå....

Ring mig om det är något som behöver fixas; något jag kan göra.....

Tacksam för att få bensin-kostnaden ersatt om/när jag kör..... men i övrigt kan jag ställa upp gratis...!

Med vänlig hälsning,

ROGER SPERRLING

Brunnsvägen 8

739 91 SKINNSKATTEBERG