[pp.se.vastmanland] Tisdag 20 maj P4 Västmanland

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Wed May 14 23:23:01 CEST 2014

Blev fö inbjuden till att deltaga i en EU debatt i radion. Tackade ja.

Hej,

På tisdag 20 maj ska vi ha en debatt i P4 Västmanland med anledning av valet till Europaparlamentet. Det handlar om lönedumpning och vem som ska få bestämma löner osv. Jag tror att du hade varit bra i en sådan debatt och undrar därför om du är intresserad av att vara med. Debatten är mellan 15 och 15.30 och vi ser gärna att du kan komma till Västerås då.

PS Fick även en förfrågan av en grafittikonstnär Joar Holtter som tänkte göra en konstserie som de olika partierna inför valet i höst där han ville göra en tavla av piratpartiets
syn på konst. Jag svarade så nu kommer det bli någon sorts konstverk av detta. Kan bli kul eller obehagligt hur man nu ser på det...