[pp.se.vastmanland] Födelsekalas på lördag.

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Fri Sep 12 22:25:37 CEST 2014

Den 2014-09-09 22:07, Per Ekström skrev:
> Jag kommer! :)
>
> - Per

Simon, jonathan och jag dyker upp med. Så vi blir rätt många vilket är kul
och gör att vi kan skicka personer att gå runt på stan och dela ut flygblad och
därmed täcka större yta.

Mina föräldrar hjälper mig frakta dit tältet så vi är förhoppningsvis där några
minuter innan kl 10 och behöver hjälp och resa tältet.

Sedan kör vi till typ 15 - eller så länge vi orkar/känner det lönt att göra
något.  Det är ju faktiskt så att folk kommer vara ute på kvällen och då det
är sista kvällen innan valdagen så kan vi eventuellt prova och köra längre om det
känns som vi kan vinna röster på det.

Anders