[PP.Skane] Student i Lund?

Anders Hedberg anders.hedberg at factorycode.com
Thu Oct 18 06:57:51 CEST 2007

Funderade på detta om datalagringsdirektivet och demonstrationen...

Birgersson kanske vill prata där, han är ju definitivt en part i målet, dels
genom Labs2 (operatör?) och dels genom Relakks
(operatör/krypto/antispårning)

Sen har vi även Perspektiv Bredband som jag även skulle vilja bjuda in,
låter kanske lite konstigt, men de ändrade sig vilket jag är väldigt glad
för (angående allofmp3). De har operatörsverksamhet även i Danmark och borde
ha implementerad danskarnas regler nu. Skulle vara intressant att höra om
deras erfarenheter.

/Anders H.