[PP.Skane] Billig möteslokal i Malmö

Mattie teirdes at gmail.com
Thu Mar 6 03:24:00 CET 2008

Hej,

Jag hörde att årsmöten hade kommit upp förra söndagsmötet. Jag kan
förära er med informationen om att Craig numera finns hos mig. Han
ligger och sover nu.

Via Attac i Malmö kan vi billigt få en möteslokal för träffar i Malmö.
Den ligger på Spånehusvägen 57 och går att hyra på timbasis för rätt
lite pengar (50-60 kronor - full funktionalitet med soffor, bord, fina
fönster, toalett, och ett litet pentry).

<http://maps.google.se/maps?f=q&hl=sv&geocode=&q=sp%C3%A5nehusv%C3%A4gen+57+malm%C3%B6&sll=55.595455,13.017822&sspn=0.006499,0.021329&ie=UTF8&ll=55.595225,13.018756&spn=0.006499,0.021329&z=16>

För temporära aktiviteter kan vi söka aktivitetsbidrag hos Malmö
kommun. Det står på min att-göra-lista att kolla upp det men känner
någon sig manad finns en direktlänk här:
<http://www.malmo.se/sportfritid/foreningar/bidrag/aktivitetsbidrag.4.33aee30d103b8f15916800082774.html>

Kombinerat med typ fika eller filmtittning kanske det kan få fart i
Malmöavdelningen. :)

Jag postar på forumet också.

/amelia