[PP.Skane] sensommaren och så

Amelia Andersdotter teirdes at gmail.com
Wed Jun 16 19:47:46 CEST 2010

jag funderade lite kort på valkampanjen i höst. det verkar som att jag
kommer att kunna bli observatör från och med augusti. det betyder isf
att jag är upptagen från och med slutet av augusti.

jag hade tänkt åka till jupicamp i juli+augusti och måste väl hälsa på
min gode far på någon höger framåt augustikanten också.

jag funderar på hur och om jag ska förbi skåne samtidigt, men jag vet
inte riktigt hur ni lagt upp era aktiviteter där, om alls.

jag vet att både andrew paliwoda och graeme lamberts från
storbritannien gärna tittar förbi sverige och hjälper till i
valkampanjen. en trevlig nederländare vid namn rogier huur ska flytta
till köpenhamn för att studera och hjälper också gärna till. jag
försöker vidarebefodra dessa till anders hedberg då och då (hoppas de
kommer fram!).

med vilja, våld och vaselin kanske vi kan lura hit ivan bartos från
tjeckien att dj:a åt oss? de körde sin valkampanj med "vote 23" vilket
jag tycker anspelar på discordia och den rosa enhörningen, men
tydligen inte dem (vi kanske kan kapa numret? ref också pb antar jag).

jag såg att jonathan lundin tagit sig av daga. han var ju kreativ och
väldigt händig så man får anta att han lyckades göra det smärtfritt i
alla fall.