[PP.Skane] XMPP server

teirdes at gmail.com teirdes at gmail.com
Thu Mar 4 01:28:58 CET 2010

Hej igen!

On Mon, Mar 01, 2010 at 08:56:31AM +0100, Patrik Greco (Ung Pirat) wrote:

> Det är Rene som testar nya saker på en av sina burkar som fått den
> domänen pekad på sig.
> Vi kanske borde starta en driftgrupp för PP och UP syd?

Driftsgrupper är alltid bra, men om man ska döma av Piratpartiet på
nationell nivå så faller personer in och ut ur dem efter ett tag och
så plötsligt avstannar all aktivitet och det blir Dåligt och Segt.

För newsgruppen behöver vi också överväga om folk faktiskt kommer
använda den eller inte :/ jag har kommit på att jag behöver
kommunicera mer med skånepiraterna utan att behöva åka till skåne
varje vecka.

Så här:

jag har pojkvän i nederländerna. vill träffa honom <3 ibland iaf

skåne ligger lite off och inte nära någon billig flygplats alls

har några pragmatisk-politiska grejer jag måste köra förbi några
stycken, och hoppades bland annat att john nilsson skulle kunna delta
i dialogen -_-

hälsar,

amelia