[PP.Skane] non-compliance med standarder vanligt --> hur?

Amelia Andersdotter teirdes at gmail.com
Thu Mar 11 09:35:45 CET 2010

On Wed, Mar 10, 2010 at 06:46:38PM +0100, Anders Hedberg wrote:
> USB kontakter är bra. Det kan de flesta relatera till.

USB-stickor som inte kommer överens med vissa USB-portar? Det har hänt
mig ett par gånger att USB-stickor inte kommit överens med min dator
trots att jag i teorin har stöd för.. vad det nu är man ska ha stöd
för utom filsystem. Kanske bara är fs? (nfs ger mig gråa hår, ofta)

man vad är det som är problemet då? vart ligger det okomptibla? och är
det för att tillverkarna av usb-stickor inte håller sig till
standarder som _finns_ eller finns det inga standarder?

/amelia