[pp.sweden.general] [Pp.sweden.general] Ordningsfråga, KL

Rick Falkvinge (Piratpartiet) rick at piratpartiet.se
Fri Mar 2 21:05:10 CET 2007

Allmän protest mot Mailmans defaults - Reply-To borde vara _listan_, inte postaren. Det där är anledningen till att Exchanges mailinglistor just plain don't work, att de inte kan göra listor där replies går till listan per default.

Just nu går replies på den här listan till postaren. (Jag ställde just om pp.int.general.)

Rick