[pp.fil] Muutakin toimintaa kuin irkkaamista?

Kaj Sotala kaj.sotala at piraattipuolue.fi
Tue Nov 11 16:16:50 CET 2008

2008/11/11 Anton Tamminen <anton.tamminen at piraattipuolue.fi>:
> Tällaisena palvelee jo tiedottajamme Kaj Sotalan viikottain julkaisema
> uutiskirje, vaikkakin tuota infoa voisi keräillä m.m. webiinkin järkevämmin.

Tai ainakin viikottaisuuteen pyrkivä... köh.

Olen tässä muutaman päivän sisään lisäämässä Piraattipuolueen sivuille
uuden Toiminta-osion, johon olisi tarkoitus tulla mm. arkisto kaikista
uutiskirjeistä, PP:n flyereita ja lista tähänastisista blogin
vieraskirjoituksista. Saa antaa ehdotuksia siitä, mitä muuta siihen
kannattaisi heittää.

YouTube-kanava olisi tosiaan hyvä, jos vain löydettäisiin joku
tekemään sitä... minulla on ollut mielessä muutaman
Piraattipuolue-propagandavideon tekeminen, mutta olen ollut sen verran
kiireinen etten ole ehtinyt etsiä ketään videokameralla varustettua
ihmistä jonka kanssa niitä voisi filmata.

2008/11/10 Jussi Valonen <jsvalo at utu.fi>:
> Viime Tampereen kokouksessa taisi tulla ihan live-kommenttia siitä
> että toimitaa soisi olevan irkin ulkopuolellakin, ja kyseisen
> palautteenantajan mielestä ainut seuraamisen arvoinen juttu oli
> puolueen blogi. Itselläkin on kieltämättä huolta siitä josko

Oliko tällä ihmisellä mielessä mitään tiettyä tietoa, jonka hän olisi
suonut kulkeutuvan irkin ulkopuolelle ja joka ei sinne ollut päätynyt?