[Pp.se.goteborg] Valsedlespackning uppskjuten en vecka

jacob.hallen at piratpartiet.se jacob.hallen at piratpartiet.se
Sat Aug 14 23:52:56 CEST 2010

Hej,

på grund av att systemet för valsedelsdistribution är försenat så
måste vi skjuta på packningen till nästa helg. Vi kör söndag kl 12:00.

Skriv gärna upp er på lokaler för distribution av avsedlar för
förtidsröstning och röstning på valdagen:

http://data.piratpartiet.se/valsedelbokning/

Jacob Hallén
Valkretsledare