[Pp.se.goteborg] torgmöte och ev polis avgift

Fredrik Moberg fredrik.moberg at piratpartiet.se
Wed Jul 21 19:04:36 CEST 2010

Jag tror att vi ska söka ett så generellt tillstånd som möjligt. Varje
dag fram till valet... Att vi har tillstånd betyder inte att vi måste
vara där hela tiden, bara att vi får.

Kan vi inte ta reda på vad andra partier sökt/fått tillstånd för, eller
vad som gällde förra året? Kalle Vedin känns som en person som borde
veta. Eller så borde det rimligtvis gå att få ut vår ansökan eller
beslutet från förra året. Allmän handling som arkiveras...

Mvh
Fredrik Moberg