[Pp.se.goteborg] torgmöte och ev polis avgift

xor kalle.vedin at piratpartiet.se
Thu Jul 22 22:33:17 CEST 2010

Om jag minns rätt så var det jag som hanterade det förra året. Jag har i
princip glömt bort samtliga detaljer.

Jag har för mig att det inte kostade speciellt mycket. (Om det var jag som
höll i det så kan det inte ha kostat så mycket, jag har nämligen inte
världens största ekonomi.) Jag är ganska säker på att det bara var en enda
kontakt med farbror polisen som behövdes.

(Jag vill också minnas att piratpartiets buss stod på platser där vi inte
hade tillstånd. Som när Rick Falkvinge kom ner till Göteborg och bussen stod
på drottningtorget. Alla bara antog att vi hade rätt att göra så. Men
skitsamma, det är i det förflutna. Vi bör nog undvika sådant, det hade varit
onödigt att bli bortskjutsade av polisen. Det ser dåligt ut.)

Kram kram!
/ Kalle