[Pp.se.goteborg] The Pirate Party?

jacob.hallen at piratpartiet.se jacob.hallen at piratpartiet.se
Sun Jun 27 21:49:39 CEST 2010

Ur en principiell synvinkel så gillar jag idén, men ur en praktisk
synvinkel så tvivlar jag på att vi har organisation nog att genomföra en
sådan fest. Lokal och alkoholtillstånd kommer att vara tuffa hinder.
Biljettförsäljning ska organiseras och kommer att ta mycket
frivillig-tid. Själva festgenomförandet är inte den tunga delen, men
kommer att kräva en del tid och arbete det med. Jag kan nog direkt säga
att jag inte kommer att ha tid eller energi nog att engagera mig i
festarrangemang.

Jacob