[Pp.se.goteborg] The Pirate Party?

Fredrik Moberg fredrik.moberg at piratpartiet.se
Mon Jun 28 12:23:16 CEST 2010

Det är fortfarande ett långskott, men en möjlighet skulle kunna vara att
vi gör det i form av en franschisefest med någon sektions- eller
kårförening som arrangerar, fast med vår branding. Det bygger på att
någon har kontakter och att vi har något att erbjuda i utbyte. Vet inte
vad det skulle kunna vara, förutom arbete med festen och vi har ju ingen
kran med arbetskraft att vrida på.

Fråga 1 som jag ser det är alltså om vi någon känner någon som har
kapaciteten att arrangera en fest där vi kan bidra med något så att vi
får sätta vår branding på. Ett långskott, men kanske inte helt omöjligt.

Sen ska detta vägas mot andra aktiviteter och där tror jag det blir
svårt igen.

Mvh
Fredrik Moberg