[Pp.se.goteborg] Kampanjamaterial till bokbord på skola

Ein Andersson einand at 3gdev.com
Tue Sep 7 23:06:57 CEST 2010

Hej,

Jag la en förra veckan på kampanaj material till bokbord,
Som jag skall vara på på Elof Lindälvskolan på torsdag.

Jag nåddes precis av beskeded att inget skickats till mig ännu
då en utlovad budget fick avslag. Så jag undrar om någon
annan i göteborgs området vill låna ut lite Pins och framför allt
iaf ge mig UP foldrar. (som inte heller kom pga detta)

Jag känner jag är i en extremt frusterande situvation då
isf kommer vara tvungen att stå vid ett _TOTALT_ tomt bord.

--
Ein Andersson