[Pp.se.goteborg] Kampanjamaterial till bokbord på skola

jacob.hallen at piratpartiet.se jacob.hallen at piratpartiet.se
Tue Sep 7 23:53:25 CEST 2010

Vi har flyers, foldrar och UP-foldrar i Piratbussen. Det finns nog några
affischer där också. Jag har dessutom affischer på väg från butiken
som ska komma i morgon eller på torsdag. Du kan dessutom lägga lite
valsedlar på bokbordet. Vi har också lite "Jag röstar PIRAT"-knappar som
du kan dela ut till dem som är speciellt entusiastiska.

Piratbussen kommer att stå på Frölunda Torg under onsdagen kl 17-19.

Jacob Hallén
VL Göteborg