[Pp.se.goteborg] stuff to do

Ver Takeo ver.takeo at piratpartiet.se
Fri Sep 24 13:30:04 CEST 2010

Tja!
Förbättring förbättring förbättring, det är vad vi behöver tänka på nu även
om vi har jobbat hårt under valkampanjen :)
jag tänkte skicka ut ett utskick idag eller imorn här är det om ni har något
att tillägga:
http://piratepad.net/gbg-news

Andra saker internt:

*Byte av DL*
Jacob Hallén sade under valvakan att han kanske hoppar av som Distrikt
Ledare men fortsätter som aktivist.
Om detta händer behövs en ersättare.
Det finns folk som kan ta hans plats men jag undrar om någon annan är
intresserad av att ställa upp som DL
Jag själv funderar på om denna plats skulle förgyllas av min egen närvaro,
självklart så ska detta röstas fram

*Byte av gbg.piratpartiet.se*
*Det pratades om att byta wikin mot en blogg, vilket skulle vara superbra!
piratepad har ju ersatt wikins funktion.*
*Vem kan designa bloggen? Hur gör vi?
*

*Piratebay Rättegången*
Göra något här? finns nu en padda: http://piratepad.net/gbg-piratebay
trevligt om vi kunde typ sammlas för att kolla på det hemma hos mig lr nått
:)

--
Mvh
Ver Takeo

Varning! E-post till och från Sverige, eller som passerar servrar i Sverige,
avlyssnas av Försvarets Radioanstalt, FRA.
WARNING! E-mail to and from Sweden, or via servers in Sweden, is monitored
by the National Defence Radio Establishment."