[Pp.se.goteborg] stuff to do

Daniel Svensson (Piratpartiet) daniel.svensson at piratpartiet.se
Fri Sep 24 18:17:22 CEST 2010

*rättning*

Jacob är valkretsledare (VL) inte DL.

Jacob sitter på ett års mandat så oavsett vad han väljer får våra
medlemmar chansen att rösta om VL för 2011. Om inga andra
organisatoriska förändringar sker är det jag som DL som annonserar
kommande VL-val.

Hälsningar
Daniel Svensson

Distriktsledare Piratpartiet Väst
Telefon: Direkt 010-33 33 421, Kansli 08-72 00 400
E-post: daniel.svensson at piratpartiet.se

XMPP: Daniel S @chat.piratpartiet.se, Skype: dan.sve
IRC: Daniel_S @irc.piratpartiet.se #Piratpartiet #vast
Blogg: http://fribytare.se