[Pp.se.kandidater] Riksdagsgruppens arbetsordning - dags att tycka till

Hanna Dönsberg hanna.donsberg at piratpartiet.se
Tue Mar 23 22:19:31 CET 2010

Hej alla kandidater som vill delta!
Jag har valt att klustra med alla riksdagskandidater angående den
arbetsordning som kommer gälla om (när) vi kommer in i riksdagen i
höst. Detta för ett maximalt inkluderande, så att alla som känner sig
manade kan vara med och påverka. Själv klustrar jag för att jag inte
har möjlighet att delta på den kickoff som arrangeras för vår
statistiskt uttänkta riksdagsgrupp, där arbetsordningen är tänkt att
diskuteras.

För att delta i utarbetandet av arbetsordningen, surfa in på:
http://piratepad.net/arbetsordning

MVH Hanna Dönsberg