[pp.se.vastmanland] Budget för kurshelgen.

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Mon Apr 15 09:18:17 CEST 2013

2013-04-14 22:35, Mattias Lennartsson skrev:
> Hej!
>
> Nu har jag skrivit en budget för kurshelgen som jag tänkte skicka till
> ledningen och begära bidrag för. Jag har bifogat den som en pdf så
> att ni kan ha synpunkter på den först innan jag skickar in den.
>
> Som profilmaterial tänkte jag köpa in lite pennor, ballonger, muggar
> och en beachflagga som även kan användas senare under parley, etc.
>

> /Mattias

OK bra sammanställning av fördelning på kostnader etc.

Några småsaker som kan vara värt och tänka på:

begäran är baserad på 20 studenter och 10 lärare
kanske ange den summan som 30 deltagare först någonstans
samt där även ange max antal deltagare som eventet
kan ta hand om ?

Hur klarar du budget om fler personer dyker upp än tänkt ?