[pp.se.vastmanland] #exile6e

Christoffer Holmstedt christoffer.holmstedt at gmail.com
Wed Feb 27 11:24:15 CET 2013

Om jag har förstått rätt så måste ett konstituerande styrelsemöte
hållas först innan vi kan ansöka om organisationsnummer. Anders får
rätta mig om jag har fel.

Såg även att de visar TPB AFK uppe i Umeå. Undrar hur de har fått till
det där med fri filmvisning.
http://www.ungdomenshus.nu/ung/hamnmagasinet/nyheter/hamnmagasinetsnyhetesflode/filmvisningpahamnmagasinet.5.1e17dbf113ccb892f325b38.html

Med vänlig hälsning
--