[pp.se.vastmanland] Kallelse Styrelsemöte för Piratpartiet Västmanland och Piratpartiet Västerås

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Wed Feb 27 13:03:55 CET 2013

Härmed kallas styrelsen till Piratpartiet Västmanland till möte
måndagen den 4 mars kl 20.00 till 20.10 till konstituerande styrelsemöte

Plats #ppv på irc.piratpartiet.se

Agenda

1. Mötets öppnande
2. Val av mötesordförande
3. Val av mötessekreterare
4. Val av justerare.
5. Föreningens firma
6. Mötets avslut.

Förslag till beslut
1. dunk
2. anders
3. mattias
4. albert
5 Anders och simon var för sig
6 dunk

Härmed kallas styrelsen till Piratpartiet Västerås till möte
måndagen den 4 mars kl 20.10 till 20.20 till konstituerande styrelsemöte

[...]

2. mattias
3. anders
4. albert
5  Mattias och simon var för sig
6 dunk

Ni som tänker er närvara kan svara på detta brevet så skriver jag in er som närvarande på mötet
i protokollet så det är skrivet innan mötet ens börjar. Vi måste nämligen skicka runt det för undertecknande
så det vore bra om vi kan göra det asap.

Ber om ursäkt att jag varit lite slö att ta tag i detta men jag har haft annat på tankarna.

PS Alla som anmäler sig som deltagande kommer räknas som det i protokollet oavsett om ni
ni aktivt deltager i omröstningarna på irc-kanalen.  Vi måste ha 2/3-dels deltagande på styrelsemötet så det vore
bra om alla i styrelsen kunde anmäla sitt deltagande på mötet genom att svara på detta meddelande.