[pp.se.vastmanland] Kallelse Styrelsemöte för Piratpartiet Västmanland och Piratpartiet Västerås

Mattias Lennartsson mattias.lennartsson81 at gmail.com
Wed Feb 27 14:01:15 CET 2013

Hej!

Jag kan tyvärr inte måndagar eftersom jag har scoutmöte då. Speciellt inte
denna måndagen
eftersom det är ett extra möte direkt efteråt.

Men jag vet inte om jag har så mycket att ta upp under mötet. Men försök
sprida informationen
om kurshelgen. Jag har gjort en baner som kan placeras på bloggar, etc.
Banern kan laddas ned
från hemsidan. Blogga gärna om kurshelgen.

http://kurshelgpirat.hemsida24.se

/Mattias