[pp.se.vastmanland] Material till cityfestivalen.

Simon Lindgren simon12400 at hotmail.com
Thu Jun 20 11:44:09 CEST 2013

Jag har fått hem profilmaterial till city festivalen nu. Två problem har
dock kommit upp. För det första så är det ganska mycket saker som ska
ner till stan mer än jag kan ta på cykel på en rund och för den delen på
två rundor också. Så jag undra om någon har tillgång till transport så
att vi kan få ner materialet till stan utan större problem.

Det andra problemet är att piratshoppen inte skicka ut alla flygblad jag
beställde så jag vet inte om det kommer räcka. Har inte räknat dem men
verkar som de bara skickat ca 50% av vad jag beställde. Så risken är väl
att det tar slut på andra eller tredje dagen. Så om ni har flygblad kvar
från tidigare event ta med dem, de kommer behövas.