[pp.se.vastmanland] Material till cityfestivalen.

Anders S Lindbäck vetgirig at kunskapssamhallet.se
Thu Jun 20 13:22:45 CEST 2013

2013-06-20 11:44, Simon Lindgren skrev:
> Jag har fått hem profilmaterial till city festivalen nu. Två problem har
> dock kommit upp. För det första så är det ganska mycket saker som ska
> ner till stan mer än jag kan ta på cykel på en rund och för den delen på
> två rundor också. Så jag undra om någon har tillgång till transport så
> att vi kan få ner materialet till stan utan större problem.
>
> Det andra problemet är att piratshoppen inte skicka ut alla flygblad jag
> beställde så jag vet inte om det kommer räcka. Har inte räknat dem men
> verkar som de bara skickat ca 50% av vad jag beställde. Så risken är väl
> [...]

Som jag ser det - vi behöver inte ha med allting ner till cityfestivalen utan
det räcker med att ta med 1/3-del per dag. Eller hur mycket som går åt.

Du har helt rätt vi behöver skjuts ner till cityfestivalen då vi även behöver
ha ner UPs flagga vår beachflag - samt bord + stolar (någon som har bra bord +
stolar vi kan låna till detta ? )

Jag tror vi skippar partytältet + parasoll - jag har annars tillgång till ett parasoll
men det har ingen fot så måste köpa en sådan om vi skall ha ett sådant.
I stället får alla se till att ha på sig piratpartiet keps som då skyddar mot sol
men även mot lite regn.

Men ja - vi behöver någon som kan hjälpa till och få dit saker och då inte bara
flygbladen utan annat med.

Någon som kan hjälpa till ?