[pp.se.vastmanland] Info om city festivalen

Simon Lindgren simon12400 at hotmail.com
Sat Jun 22 15:04:00 CEST 2013

Ok så jag har fått fakturan till city festivalen nu och den är betald
jag fick även lite info som kan vara intressant för er att veta. Vi kan
komma och sätta upp sakerna onsdagen 15:00-20:00 eller torsdagen
08:00-10:30, antar att vi tar senare. Öppettiderna är 12:00-01:00,
tor-lör Jag hoppas vi kan ha bemanning hela den tiden så det är bra om
vi tar och sätter upp skift samt bestämmer vilka som ska vara där när,
väldigt snart. Det såg också att vem man representerar måste vara
väldigt tydligt på ståndet enligt lag men det ska väl inte vara något
problem. ;)